Kierując się jak najlepszym interesem klanu Mobile Infatry, zakazuje się przynależności członków klanu M.I. do innych klanów w innych grach, bez względu na to czy Mobile Infantry jest obecna w danej grze. Wieloklanowść szkodzi interesom M.I. przez nie rozwijanie w innych grach M.I. przez graczy wieloklanowych, którzy zamiast wspierać M.I. wspierają jakieś inne, mini klany lub organizacje nie mającego celu wyższego poza samą egzystencje w danej grze.
Mobile Infantry aspiruje do przeistoczenia się w klan wielogrowy lub społeczność graczy. Klan nie ma obowiązku być w danej grze aby gracz M.I. będący jednostką grającą w daną grę zaczął rozwijać tam jego filię/agenturę/teatr działań.
Rozwój M.I. jest celem najszlachetniejszym i najwyższym dla każdego żołnierza Mobile Infantry.
W wyniku wygrania opcji zakazującej wieloklanowości w ankiecie powszechnej M.I. ( 5 do 1 głosu ( 2 głosy na NIE unieważnione z racji opuszczenia M.I. przez graczy Laska i Deymosa ) dekret ten jest wprowadzony w życie.
Dekret wchodzi w życie natychmiast.
Marszałek Małecki - Naczelny Wódz M.I.
|